Saturday 1 September 2018

Men Mucahid-e Haqqem ● Ben Hakk'ın Mücahidiyim

Parça: men mucahid-e hakkem من مجاهدِ حقم
Albüm: na'rehay-i tekbir نعرهای تکبیر

[archiveorg id=farsinasheeds/muhajide-haqq.mp3 width=500 height=30]

Farsça Sözler





























































































































مرد سنگراریممن مجاهدِ حقم
دشمن تعدّایممؤمنِ خداجویم
یار دین دنیایمقاطع ومبارزم
جنت است تمنّایمشیر روز پیکارم
موج صف شکن داردنعرهای تکبیرم
با جهان سخن داردچهچهَ تفنگ من
شور أتشین دارماز فراز سنگرها
هر کجا کمین دارمدر راه عدو دین
باور ویقین دارممن به نَصرتی یزدان
دشمنی وکن دارممن به مشرک وملحد
در همه وطن داردانقلاب من غوغا
غزه ویمن دارداز هرات وبغداد تا
حجتم به میدان استراکت وتفنگ من
منطقی زانسان استدفتر وکتاب من
بحر حفظ ایمان استهجرت وجهاد من
پیروز قران استخط مشٌّ من دایم
حالتی چمن داردهر مبارزم اینجا
با خودش کفن داردمردِ سنگر وخونس
حامیه مسلمانمتا رمق به جانم هست
یاورِ ضیفانمپالسدار این دینم
مرد روز میدانمعاشق جهادم من
وارثِ شهیدانممن مجاهد حقم
عزم کفر شکن داردهر جوان این سنگر
لرزه در بدن دارداز مصافه شان دشمن
از چنین کسان ترسندظاغوت وسپاه اون
از وجود مان لرزهقلب دشمنان دایم
زلزله در آن افتهکاخ ظلم شان زود است
عاقبت زمان گردهصبر کن سلاحشورا
ریشۀ کهن داردعشق این جهاد در دیل
روزری شکن داردبیخ کفر وطاغوت را

Tercüme


Ben Hakk’ın mücahidiyim, kalelerin adamıyım

Hüdacı (Allah’çı) bir mümin, düşmana husumet duyarım

sert bir rakibim, din ve dünya arkadaşıyım

Muharebe gününün aslanıyım, cennet benim temennimdir

Tekbir naralarım saf kıran dalgalara sahiptir

Tüfeğimin şakıması cihan ile konuşmaktadır

Surların yüksekliğinden ateşli bir hamiyete tutuluyorum

Din düşmanının yolunda her mekanda pusum bekler

İlah’ın yardımına yakîn bir inancım vardır

Müşrik ve mülhide düşmanlık ve kin duyarım

Benim inkilabım kavgadır her vatanda

Herat ve Bağdat’tan Gazze ve Yemen’e uzanır

Roket ve tüfeğim benim meydandaki gücümdür

Defter ve kitabım insanın mantığıdır

Benim hicret ve cihadım imanı koruma denizidir

Benim yürüyüşüm her zaman Kur’an’ın muzafferliğidir

Buradaki her mübarezem, çemen havasındadır

Siper ve kan adamıdır o, kendisiyle beraber kefen taşır

Hayatımın son nefesine kadar Müslümanların hamisiyim

Bu dinin nabzı, mustazafların yardımcısıyım

Ben cihat âşıkıyım, meydan gününün adamıyım

Ben Hakk’ın mücahidiyim, şehidlerin varisiyim

Bu kalenin her genci küfrü kırmak için azmetmiştir

Onlarla karşılaşmaktan düşmanın bedeni titrer

Tağut ve onun sipâhileri işte bu gibi kimselerden korkar

Düşmanların kalbi daima bizim varlığımızdan titrer

Onların zulüm sarayına, yakındır, bir deprem vuracaktır

Sabırlı ol ey silahşor, akıbet zaman ister

Bu cihadın aşkı kalpte yerleşik bir köke sahiptir

Küfür ve tağutun temeli elbet bir gün yıkılacaktır

3 comments:

  1. archive linki kırık galiba

    ReplyDelete
  2. Link kırık değil. Oynatmak için archive'ye kayıtlı olmak gerek.

    ReplyDelete

Ey Anacan Ağlama

Ey enecan ağlama gitsem sengere sari şul yoldan başka yollar bulmaz derdime deri Merdi pur hüner bulin münhedimi şer bulin Vakian ümmet be...