Wednesday 28 March 2018

Mujahed-e Heqq

Lyrics:





























































































































مرد سنگراریممن مجاهدِ حقم
دشمن تعدّایممؤمنِ خداجویم
یار دین دنیایمقاطع مباریزم
جنتس تمنّایمشیر روز پیکارم
موج شفسکن داردنعرهای تکبیرم
با جهان سخن داردچهچهَ تفنگ من
شور أتشین دارماز فراز سنگرها
هر کجا کمین دارمدر راه عدو دین
باور ویقین دارممن به نَصرتی ازدان
دشمنی وکن دارممن به مشرک وملحد
در همه وطن داردانقلاب من غوغا
غزه ویمن دارداز هرات وبغداد تا
حجتم به میدان استراکت وتفنگ من
منطقی زی انسان استدفتر وکتاب من
بحر حفظ ایمان استهجرت وجهاد من
پیرویز قران استخط مًشٌّمم دایم
حالتی چمن داردهر مبارزم اینجا
با خودش کفن داردمردِ سنگر وخونس
حامیه مسلمانمتاغر مقب جانم هست
یاورِ ضیفانمپایسدار این دینم
مرد روز میدانمعاشق جهادم من
وارثِ شهیدانممن مجاهد حقم
عزم کفر شکن داردهر جوان این سنگر
لرزه در بدن دارداز مسافهشان دشمن
از چنین کسان ترسندتاغوت وسپاه اون
از وجود مان لرزهقلب دشمنان دایم
زلزله در آن افتهکاخ ظلم شانزودس
عاقبت زمان گردهصبر کن سلاحشورا
ریشۀ کهن داردعشق این جهاد در دیل
روزری شکن داردبیخ کفر وطاغوت را

Translation:


x

No comments:

Post a Comment

Ey Anacan Ağlama

Ey enecan ağlama gitsem sengere sari şul yoldan başka yollar bulmaz derdime deri Merdi pur hüner bulin münhedimi şer bulin Vakian ümmet be...